Ułatwienia dostępu

W czerwcu 2025 roku uczniowie klas 1–3 wzięli udział w niezwykłym konkursie plastycznym pod hasłem „Wyraź swoje emocje”, którego celem było rozwijanie kreatywności, wyobraźni oraz umiejętności rozpoznawania i wyrażania emocji.

Zadaniem uczestników było przedstawienie jednej z podstawowych emocji – takich jak radość, smutek, złość, wstyd, wstręt, strach, zaskoczenie lub zazdrość – w formie artystycznej na... drewnianej łyżce kuchennej! Pomysłowe podejście do tematu, własnoręczne wykonanie i estetyka prac były kluczowymi kryteriami, które wzięła pod uwagę komisja konkursowa.

Konkurs nie tylko pobudził dziecięcą kreatywność, ale także stał się pretekstem do rozmowy
o emocjach – tych przyjemnych i trudnych. Uczniowie zaskoczyli nauczycieli i jury różnorodnością technik, bogactwem pomysłów i ogromnym zaangażowaniem.

Takie inicjatywy pomagają uczniom lepiej rozumieć siebie i innych, a także uczą wrażliwości na otaczający świat i estetykę.

Laureatami konkursu zostali:

🥇 I miejsce – Mikołaj Puto
🥈 II miejsce – Karol Dutka
🥉 III miejsce – Karolina Jankoś

Wyróżnienie:

Adam Leśnik

Franciszek Pawłowski

Serdeczne podziękowania kierujemy do sponsorów nagród – firmy Emiter oraz firmy Kowal – których wsparcie umożliwiło nagrodzenie najciekawszych prac i docenienie wysiłku młodych twórców.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom i już nie możemy się doczekać kolejnej edycji konkursu!

mgr Paulina Orzeł

 

 



Szkoła Współpracy

Szkoła Promujący Zdrowie

Aktywna tablica

Do hymnu!

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Spinka

Projekt edukacyjny Lepsza Szkoła

insta.ling

Bezpieczny Puchatek

Mały Mistrz

Internetowy Teatr TVP dla szkół

Odblaskowa szkoła

 

 

 

 

Używamy cookies!

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.