Uczestnicy projektu z klasy 7 przygotowali dialogi odzwierciedlające rzeczywistą sytuację, jaką jest zamawianie dań w restauracji.
Uczniowie wcielili się w role kelnerów oraz gości zamawiających potrawy. Dialogi stanowią istotny element procesu nauki języka angielskiego, ponieważ uczniowie ćwiczą poznane słowa, zwroty i konstrukcje gramatyczne oraz rozwijają umiejętność rozumienia mówionego języka i umiejętność mówienia. W dialogach pojawiają się także elementy kultury i zwyczajów krajów anglojęzycznych, co pozwala uczniom lepiej zrozumieć kontekst kulturowy i społeczny, co jest kluczowe w komunikacji międzynarodowej. Praktykowanie dialogów po angielsku zwiększa również pewność siebie w używaniu tego języka.
Uczniowie klasy 1 uczestniczący w projekcie z kolei mieli mnóstwo zabawy podczas zadania, które polegało na pisaniu po śladzie. Ćwiczenie to przygotowuje dzieci do ręcznego pisania, które pomaga lepiej przyswajać wiedzę i zapamiętywać poznane słowa i zwroty. Jest to jedna z tych aktywności, która wspiera naukę języka angielskiego.