PLAN PRACY SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 |
||||
Zadanie |
Kryterium sukcesu |
Metody realizacji |
Wykonawcy |
Termin |
Zapoznanie społeczności szkolnej z planem i priorytetem SzPZ w roku szkolnym 2017/2018
|
Zaangażowanie wszystkich nauczycieli w działania zmierzające do osiągnięcia wspólnego celu, jakim jest poprawienie poziomu prawidłowych zachowań w zakresie kultury osobistej.
|
Informacja o realizacji planu i pracy nad problemem priorytetowym „Z kulturą osobistą na ty”. oraz proponowanymi formami realizacji. Uzyskanie akceptacji rady pedagogicznej i zaproszenie wszystkich nauczycieli do współpracy.
|
B.Kot
|
wrzesień/ październik |
Uczniowie znają plan pracy szkoły oraz problem priorytetowy SzPZ na rok szkolny 2017/2018.
|
Przedstawienie uczniom problemu priorytetowego, nawiązanie współpracy z SU.
|
B.Kot SU |
wrzesień/ październik |
|
Kultura ucznia na co dzień
|
Kształtowanie wśród uczniów odpowiedniego zachowania podczas pobytu w szkole, ze szczególnym uwzględnieniem kultury słowa.
|
Opracowanie przez poszczególne zespoły klasowe, w formie plakatów, kodeksu kulturalnego ucznia, zawierającego zasady zachowania podczas: - zajęć lekcyjnych, - przerw, - uroczystości szkolnych, - wycieczek, - w kościele, - w kinie lub teatrze; oraz zasady zachowania wobec: - rówieśników, - dorosłych. |
wychowawcy klas
|
grudzień/ styczeń
|
Ekspozycja plakatów w holu szkolnym |
SU |
|||
Diagnoza znajomości zasad savoir-vivre |
|
Ankieta na temat „Czy wiem jak się zachować?” przeprowadzona wśród uczniów: |
|
luty |
klas 7 i oddziałów gimnazjalnych, klas 4-6 klas 1-3 |
wychowawcy |
|||
opracowanie ankiety i jej wyników |
B.Kot |
|||
ranking klas – ekspozycja na gazetce SU |
SU |
|||
Nasi idole - ludzie godni naśladowania
|
Ukazywanie korzyści płynących z naśladowania osób z autorytetem, przyjmowania za wzór właściwych idoli.
|
Zorganizowanie konkursu dla uczniów klas 4-7 pod hasłem „Mój idol”. |
|
marzec/ kwiecień |
Zapoznanie uczniów z regulaminem. |
B.Kot |
|||
Chętni uczniowie przygotowują plakat, który zawiera uzasadnienie wyboru idola. |
wychowawcy |
|||
Ekspozycja plakatów w holu szkolnym. |
SU |
|||
Rozdanie nagród. |
dyrektor |