Dzisiaj w naszej szkole uczniowie mogli włączyć się w tzw "barwny dzień". Należało ubrać się w jesienne kolory. Wielu uczniów z klas 1-6 wzięło udział we wspólnej zabawie.
Nazwa/tytuł wspólnego działania: Barwny dzień |
W naszej szkole takie działanie (lub podobne): nigdy nie było |
Na czym będzie polegało wspólne działanie? „Barwny dzień” przypomina wszystkim o dniach, w których następuje kalendarzowa zmiana poszczególnych pór roku. Początek kalendarzowej: - jesieni – 23 września - zimy – 22 grudnia - wiosny – 21 marca - lata – 22 czerwca. Każdy uczeń, chętny do włączenia się w akcję, zakłada strój (element stroju) odpowiadający barwom danej pory roku. Uczniowie klas 4-6 otrzymują dodatkowe punkty z zachowania za udział w akcji. Na gazetce poświęconej Szkole Współpracy klasy przygotowują gazetkę tematyczną wg następującej kolejności: - jesień – kl.6 i kl.5 - zima – kl.2a i kl.2b - wiosna – kl.4 i kl.3 - lato – kl.1a i kl.1b. Dodatkowo na „Barwny dzień – wiosna” – każda klasa przygotowuje pracę plastyczną (płaską) „Marzanna”. Prezentacja prac, np. na stelażach na holu. Klasa, która wykona najlepszą pracę otrzymuje w nagrodę Szkolną Maskotkę. Oceną prac zajmie się zespół RUN. |
Po czym poznamy, że się udało? Ilość uczniów zaangażowanych w akcję, poziom wykonanych gazetek tematycznych. |
Co trzeba zrobić? kolejne kroki/zadania |
Kto to zrobi? (poszczególne zadania powinni realizować uczniowie, rodzice, nauczyciele) |
Do kiedy trzeba to zrobić? |
Czy potrzebne są fundusze? |
Propozycje pozyskania funduszy. |
Samorząd Uczniowski dzień przed „Barwnym dniem” przypomina (radiowęzeł) uczniom SP o akcji. |
uczniowie |
22 września 21 grudnia 20 marca 21 czerwca |
nie |
- |
Na gazetce poświęconej Szkole Współpracy klasy przygotowują gazetkę tematyczną wg następującej kolejności: - jesień – kl.6 i kl.5 - zima – kl.2a i kl.2b - wiosna – kl.4 i kl.3 - lato – kl.1a i kl.1b. |
Uczniowie, nauczyciele, rodzice |
przed wyznaczonymi dniami |
nie |
- |
„Barwny dzień – wiosna” każda klasa przygotowuje pracę plastyczną (płaską) „Marzanna”. |
Uczniowie, nauczyciele. Oceną prac zajmie się zespół RUN. |
marzec |
nie |
- |
Prezentacja prac, np. na stelażach na holu. Klasa, która wykona najlepszą pracę otrzymuje w nagrodę Szkolną Maskotkę. |
Uczniowie, nauczyciele |
marzec |
nie |
- |