Koordynatorzy projektu w roku szkolnym 2021/2022 mgr Klaudia Biedrońska mgr Krystyna Tobiasz |
||
w roku szkolnym 2020/2021 mgr Klaudia Biedrońska mgr Krystyna Tobiasz |
w roku szkolnym 2019/2020 mgr Wiesława Siciarz mgr Ewa Papież |
w roku szkolnym 2018/2019 mgr Wiesława Siciarz mgr Marta Sobczak-Piętoń |
w roku szkolnym 2017/2018 mgr Wiesław Ociepka mgr Krystyna Tobiasz |
w roku szkolnym 2016/2017 mgr Wiesław Ociepka mgr Ewa Papież |
w roku szkolnym 2015/2016 mgr Lidia Biernat mgr Ewa Papież mgr Ewa Starzec |
W poniedziałek 7 marca zostało zrealizowane kolejne działanie w ramach projektu „Szkoła Współpracy” zatytułowane „Szukanie pisanek”.
Po nauce rekolekcyjnej uczniowie przyszli do szkoły, gdzie w klasach rodzice przygotowali smaczne przekąski. Niektóre wyglądały wiosennie, bo na przykład przypominały ptasie gniazdko z kolorowymi jajeczkami, wszystkie zaś na pewno były bardzo smaczne i zdrowe. Następnie uczniowie, nauczyciele i rodzice zebrali się w sali gimnastycznej, tam pani Dyrektor powitała zebranych i przedstawiła plan zabawy. Klasy pierwsze i drugie otrzymały kolorowe koszyki, w których znajdowały się pierwsze wskazówki. W taki sposób rozpoczęły się wiosenne podchody. Uczniowie szukali kolejnych miejsc, gdzie potem rozwiązywali krzyżówki i wykreślanki, układali puzzle, odpowiadali na wielkanocne zgaduj- zgadula oraz szukali drogi w labiryncie lub robili wielkanocne ozdoby. Za poprawne rozwiązanie zadania otrzymywali wielkanocną pisankę. W tym czasie dzieci z klas 3-6 brały udział w sportowych rozgrywkach. Następnie starsi uczniowie udali się na podchody, młodsi zaś – rozpoczęli rywalizację. Zabawę zakończyło grupowe wykonanie świątecznych układanek.
Miny uczniów świadczą o ty, ze zabawa była naprawdę udana.
Dnia 25 lutego w naszej szkole odbyła się olimpiada naukowa, podczas której rodzice wraz ze swoimi dziećmi prezentowali wspólne zainteresowania . Sala gimnastyczna została tak przygotowana, byśmy mogli zobaczyć jak najwięcej. Na gazetce zawieszono prace uczniów młodszych klas szkoły podstawowej prezentujące wspólne hobby rodziców i dzieci.
Po powitaniu zebranych przez panią Dyrektor rozpoczęła się prezentacja. Najpierw przedstawiciele klasy Ia, pani Kożuch z synem Krzysiem, pokazali, jak zrobić zaczyn z drożdży, z którego później można upiec pizzę. Następnie pani Ryżak z córką Karolinką, uczennicą klasy I b, zrobiły piękne kwiaty z papieru często wykorzystywane do przygotowania palmy wielkanocnej. Potem wszyscy zachwyciliśmy się efektownymi i zarazem smacznymi dekoracjami z owoców i warzyw wykonanymi przez uczennicę klasy II a, Wiktorię, i jej mamę – panią Nosal. Później dzieci miały możliwość skosztowania tych zdrowych pyszności. Reprezentanci klasy III - pani Frączek z synem Bartkiem - zaprezentowali dekoracje wielkanocne wykonane techniką origami . Były tam piękne kurczaczki, jajka, koszyczki. Następnie przedstawiciele klasy IV, pani Wąchała z Olą i pani Górka z Natalią, wykonały eksperymenty chemiczne .Z zapartym tchem patrzyliśmy na wodę zmieniającą kolor lub balon, który się sam napompował. W następnej kolejności wystąpiły reprezentantki klasy V. Pani Krzyżak i Natalia zaprezentowały etapy rozwoju rzeżuchy, pokazały też ozdoby wielkanocne, które można z tej rośliny wykonać. Potem Julka Smoleń z mamą zademonstrowały, w jaki sposób można bawić się kolorami, wykorzystując składniki znajdujące się w każdym domu. A przedstawiciele najstarszej klasy, pani Siciarz z Przemkiem, pokazali wulkan, z którego rzeczywiście wylewała się lawa, tylko w postaci piany. Na samym końcu pan Ardecki i jego syn Bartek, uczeń klasy IIb, pokazali kolekcję broni. Zaprezentowali też sposób poszukiwania skarbów wykrywaczem metalu. Wielu chłopców z zainteresowaniem spoglądało na ciekawe zbiory militarne. Spotkanie zakończyło się degustacją pizzy i owocowych ozdób.
Pokazy były wspaniałe i na pewno bardzo się wszystkim podobały. Myślę, że na długo pozostaną w naszej pamięci.
Ania, uczennica kl. V
Od 15 lutego do 19 lutego w naszej szkole trwał tydzień informatyki. W tym czasie uczniowie klas 1-6 brali udział w konkursie, który miał na celu sprawdzenie wiadomości zdobytych na zajęciach komputerowych. Każdy uczeń miał szansę sprawdzić swoją wiedzę poprzez napisanie testu, odpowiadającego wymaganiom edukacyjnym danej klasy.
Najwięcej poprawnych odpowiedzi (procentowo) udzielili uczniowie klasy 1b.
Zatem, opiekę nad Olafem przejmuje klasa 1b!
Gratulujemy!